Årsmöte 2013 Bråns byaförening

Välkommen till årsmöte för Bråns byaförening

Datum: 24 februari 2013

Tid: Vi inleder med att bjuda på fika kl. 19.00. Årsmötet startar kl. 19.30.

Plats: Bråns skola

Så var det dags igen för årets viktigaste möte Eller…det kanske var lite överdrivet…men för oss i styrelsen är det i alla fall en väldigt värdefull möjlighet till dialog med er bybor kring byaföreningens verksamhet. Vad är det ni vill att vi i styrelsen ska engagera oss i och på vilket sätt ni är beredda att vara delaktiga i de aktiviteter som genomförs? I år är det även ett par viktiga beslutsfrågor som kommer tas upp (stadgeändringar och marknadsdagen) där vi är beroende av ert deltagande. Vi ser därför fram emot en kväll med god uppslutning, gott fika och möjlighet till givande samtal om byaföreningens verksamhet.

GLÖM INTE att du för att vara röstberättigad måste ha betalt din medlemsavgift innan mötet. Medlemskap kostar 70kr/person alt. 100kr/familj och betalas in på Postgiro 472 21 69 – 2. Märk inbetalningen med adress (t.ex. Brån 55) och namn på dem du betalar för. Om uppgifterna vid internetbetalning inte ryms så skicka ett mail, eller kontakta på annat sätt, kassören Michael Jacobsson (mickejacobsson@hotmail.com, tel. 070-230 00 04) för komplettering. Det går även bra att betala kontant vid årsmötet.

För att läsa möteshandlingarna (förslag på nya stadgar, dagordning samt verksamhetsberättelse och verksamhetsplan för 2013) klicka på länkarna

Dagordning Årsmöte Bråns byaförening 2013

Nya stadgar – förslag